lauantai 20. elokuuta 2016

First week







































Mun ensimmäinen viikko Monterey Bay:ssä on kulunut hurjan nopeasti. Olen paitsi istunut kansainvälisille opiskelijoille tarkoitetuissa info sessioissa myös tsekannut läheisen beachin ja downtown Monterey Bay:n, sekä yrittänyt hahmottaa koulun kampusaluetta :D Aina välillä on tuntunut siltä, että on vähän hukassa, kun kaikki on ihan uutta, mutta onneksi en ole tässä tilanteessa yksin, vaan täällä on yllättävän paljon kauempaa tullutta porukkaa.

Ensi maanantaina mä aloitan ihan virallisesti mun yliopisto urakkani. Tuumailen tässä kanssa, että mihin kaikkeen toimintaan sitä lähtis mukaan – eniten mua polttelisi päästä kokeilemaan vähän erikoisempia juttuja niin kuin surffausta, kiipeilyä ja melontaa.

Mutta elämä täällä on siis lähtenyt hyvin käyntiin ja tästä on hyvä jatkaa



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti